8e oktober 2011

2011-10-08 @ 12:56:46 Allmänt
Haha nu är jag här igen efter några dagar  Är helt ledig denna helgen, ooohh så skönt! Fast jag känner typ någonstans långt inombords att jag kommer få ett samtal om jobb... Men fram tills dess ska jag bara ta det lugnt & göra saker jag vill göra! Idag är det gårdsstädning, gillar att sitta & kolla när andra jobbar

Veckan har flytit på som vanligt med skola & äntligen är en jättestor uppgift inlämnad! Dock var det den roligaste så det var lite tråkigt att lämna in den först.

Igår var jag i stan efter skolan också.. Gick runt maaassa timmar & kollde i ALLA sko- & jackbutiker. Är nämligen på jakt efter gummistövlar & vinterjacka. Beställde ett par stövlar iaf, svarta Vagabond med snörning där bak. Enkla men ändå skitsnygga! Synd att Hunter stövlarna var så nedrans höga på mig, annars hade jag lätt tagit dom! Menmen, är man mini så är man mini  Ska hämta dom på tisdag iaf.

& jacka hmm.. Hittade 3 stycken jag skulle kunna tänka mig i den normala prisklassen. Hade gääärna haft en från fjällräven eller PP men har inte lust att lägga 3-4 tusen på en jacka. En av jackorna är iaf samma som jag har nu, dock nyare modell & annan färg. Men vet inte om jag är så sugen på att ha samma. & den andra var skitful på galgen, men snygg på. Dock var luvan helt muppig :z Den tredje var sån vanlig svart jacka med luva - alltså lite tråkig.. SVÅRT! Ska vänta lite till iaf & hålla mer utkik.

Haha lång update om jackor & skor men var bara tvungen att dela med mig.. Skriver sen!



Stövlarna


Kommentarer
iiiden med 3 i
2011-10-08 @ 15:27:32

sv: ingen orsak!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0