9e oktober 2011

2011-10-09 @ 22:12:49 Allmänt
Ouuff seg dag! Hann inte skriva igår eftersom jag satt & pratade med älsklingen hela dagen. Han var ledig så det var verkligen bara honom jag koncentrerade mig på. & sen blev det en snabb spontanutgång framåt kvällen. Drog över till finaste grannen & sen så ut på klubb, mötte upp frugan & hennes turk. Kom hem väldigt tidigt faktiskt! Klockan 6 på morgonen alltså, haha! Så idag har jag bara suttit hemma, med undantag för att jag åkte ner till centrum för att köpa telefonkort så jag kunde prata ännu mer med älsklingen - 2 underbara dagar! Imorgon är det nya tag. Skola mån-fre heeela dagarna + jobbar långpanna både lördag & söndag. & inte får jag vila nästa måndag osv heller :z Så det blir fullt upp i över en vecka nu! Hmmm... Aja.. Nu ska jag dricka något, byta om & hoppa ner i sängen snart. Känner att ögonlocken börjar bli riktigt tunga nu.. Natti! (Blogg.se är konstigt så det blir inga ikoner & bilder.. & tydligen inga mellanrum heller mellan raderna. KNAS! Får fixa det när det blir normalt igen..)

Kommentarer
Cicci
2011-10-11 @ 06:31:02

sv: ja visst är den fin ? mycket finare i verkligheten. :) det var så lite så ! och en recenssion kommer på peelingen. :)

Madeleine
2011-10-11 @ 12:30:23

Sv: Ja precis det hoppas jag med :)

Hur var din helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0