10e september 2011

2011-09-10 @ 11:57:56 Allmänt
Ååh vad skönt det var att inte behöva gå upp tidigt idag & jobba, hehe.. La mig sent igår också. Kollade igenom 3 missade avsnitt av jersey shore så blev väl klar typ vid 3 eller något.

Ikväll ska Emma & hennes turk ut. Funderar på om jag pallar det.. Var ute förra helgen & nästa helg är redan bokad. Borde egentligen sitta hemma & bli helt frisk, plugga lite mer + att jag öppnar imorgon.. Mjaa, får se om jag taggar till haha!

Ska ta mig något gott & dricka nu, förmodligen kall oboy muums! & så kanske något att äta haha. Är så kass på att äta frukost när jag är själv.. Blir mest att jag äter middag om typ 4 timmar :z Tycker inte om frukost, väldigt sällan jag gör det faktiskt..


Kommentarer
Originalet
2011-09-10 @ 14:48:05

Svar:

Haha tro mig, du missade inget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0