11e september 2011

2011-09-11 @ 19:32:22 Allmänt
10 år idag efter attacken. Vaknade imorse & satte direkt på nyhetsmorgon. Sänder en tanke till de drabbade & deras anhöriga



Annars då.. Har ju som sagt jobbat idag. Första gången på kanske 2 veckor. Det gick jättebra men fyfan så trött jag är nu! Har svinont i ryggen & mina fötter ömmar. Ändå jobbade jag inte länge. Haha knas egentligen att man vänjer av sig så fort.. Aja, ska se om jag kan klämma in något pass i veckan eller nästa för det hade ju varit bra faktiskt.

Ikväll händer inget. Ska bara ta det lugnt & kolla idol snart. Mamma är hemma nu iaf så det känns gött



Kommentarer
Linn
2011-09-12 @ 11:19:27

Sv; Tack så mycket för tipsen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0