12e september 2011

2011-09-12 @ 19:51:24 Allmänt

Åååh blir så arg på mig själv & min kropp! SKULLE ha gått & börjat träna idag. Var pepp på det sen igår. Men endast 20 minuter innan jag ska gå känner jag av det, huvudvärken, synbortfallet... Migrän. Tack så jävla mycket!! :z Var till & med & köpte träningsbyxor & sportbh.. Får bli imorgon istället!

Så ne, jag sov istället. Kul. Verkligen.. Tror jag kommer få det svårt att somna ikväll eftersom jag har sovit ett bra tag nu. Inte så himla smidigt kanske med tanke på att jag måste ta bussen 8,30 imorgon. Har skola igen & kommer vara där hela dagen så all energi jag kan få behövs!

Aja.. Ska göra lite vaniljte & ta något gott att mumsa på och sen bänka mig framför tvn, idol & svenska hollywoodfruar. Ibland är det gött att det är skitväder ute & man har det varmt & mysigt inne. Enda som saknas är han, min andra halva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0