14e september 2011

2011-09-14 @ 14:00:38 Allmänt
Hade ingen tid/ork till uppdatering igår.. Var i skolan från 10-13 ungefär & efter det blev det raka vägen hem för att byta om & kasta i mig lite mat fort. Kl 16 var det nämligen TRÄNING! Åååh äntligen! Körde såklart inte så hårt eftersom jag är sjukt otränad (har aldrig tränat i mitt liv så jaa..). Blev lite cross & maskiner, fick veta lite hur man skulle göra. Vet ju knappt vad som är fram & bak på vissa av dom, haha.. Är lite småöm idag i ryggen & armarna men det känns bara gött, gör inte ont eller så. Dom ska träna idag med men jag har lite skolgrejer jag måste göra så tror inte jag hinner det. Får bli imorgon/fredag istället. Men känner mig verkligen extremt peppad till detta nu!!

Efter träningen gick jag till ica & köpte massa gott som jag har velat äta länge - brieost, sourcream kex, vindruvor, fanta lemon, salami & tapenade. Avnjöts sen framför tvn i vanlig ordning. Höstkvällar alltså

Idag blir det som sagt lite plugg & inte så mycket mer faktiskt. Nee, dags & sätta igång då


Kommentarer
My Beauty Secrets
2011-09-14 @ 23:20:49

det stämme rmkt väl ! har fått testa flera rodukter av det där märket och näst intill älskat alla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0