15e september 2011

2011-09-15 @ 20:13:57 Allmänt
Har haft skola heeela dagen idag! Åkte hemifrån innan 9 & kom tillbaka kl 18 :z Först hade vi då föreläsning & sen jobbade vi med gruppen. Har så jävla mycket att göra på kort det så det inte är sant.. & tyvärr så tar det tid att få ihop ett arbete när 5 personer ska prata & komma överens om vad som ska skrivas osv. Blir tyvärr skola imorgon också, fast då bara grupparbetet. Men ska verkligen försöka göra klart så mycket som möjligt tills innan helgen.

Pratade just med Narin om hårfärgning & sånt. Är så sjukt missnöjd med mitt hår så som det ser ut nu. Färgen är väl okej men det är ändå för ljust. Har ju ganska mörka ögonbryn & är blek så vill ha något med mer liv i. Ändå en kall färg men problemet är just att mitt hår passar inte in till mina andra färger & ser för tillfället livlöst ut trots bra schampoo & balsam :z Får se om hennes frisör kan fixa det, hope so!

Aja.. Nu ska jag läsa vidare om TQM.. Ehm ja, precis. What!?



Kommentarer
Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]
2011-09-16 @ 12:27:11

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0