16e september 2011

2011-09-16 @ 16:19:39 Allmänt
Kom hem från skolan för ett tag sen & nu sitter jag med en föreläsning som är streamad. Så skönt att hela vår ena kurs kan man liksom göra hemma! Distans  haha!

Tydligen så ska denna föreläsningen ta tid pga att läraren har så mycket att säga så man får pausa hela tiden & anteckna mycket. Vi får väl se. Efter denna har jag ytterligare en till nämligen & sen har jag någon liten del att ta igen där det bröts senast. Kommer säääkert sitta här hela kvällen. Men det har jag redan räknat med ändå. Sitter hellre ikväll så jag kan vara helt fri hela helgen. Har ju planer imorgon & på söndag lär jag knappast orka göra något.

Aja, dags & återvända. / Suss nerd # 1.. Känner inte igen mig själv nu alltså, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0