17e september 2011

2011-09-17 @ 16:06:05 Allmänt

Shooo.. Sitter här & väntar på att mitt hår ska torka. Går segt, jaa! Tar ca 3 timmar för det att bli torrt haha! Lyssnar på massa go musik också & taggar tills ikväll! Ska ut med massa tjejer så det ska bli nice - girls night out

Var & tränade vid lunch förut också. Själv faktiskt! Ingen kunde följa med mig & jag var fast besluten att träna ändå eftersom jag inte har gjort det dom senaste dagarna pga skolan & plugg. Imorgon kan jag liksom inte. Eller ja, kommer inte orka rättare sagt. & på måndag är det ju skola igen så fick dra mitt ass dit själv. Var inte så farligt som jag trodde heller, hehe..

Ska ta & välja ut kläderna inför ikväll & sen ska jag väl äta något. Dör lite av hunger just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0