21a september 2011

2011-09-21 @ 15:13:28 Allmänt
Godmorgon! Haha, eller inte.. Tänkte blogga förut men började plugga istället. & nu är jag färdig.. Eller ja, borde läsa men hmm.. Får väl se om jag gör det snart/senare.

Är som sagt ledig idag. Har inte mycket planer men måste iaf antingen ner till jobbet senare för att skriva ut åhörarkopior till morgondagens föreläsning alt. skriva dom själv. Känns lite sådär att snylta på jobbet faktiskt haha!

Ska maila nu till Turkish Airlines iaf & fråga dom vad dom behöver för att jag ska kunna få tillgodogöra alla mina poäng jag inte har kunnat registrera pga att jag bokar via en annan sida. Är nämligen så smart att alla mina biljetter är sparade


Kommentarer
- ● Rebecca ● -
2011-09-21 @ 19:51:02

Hej!



Nu jobbar jag på EnterCards inkassoavdelning :)

Innan jobbade jag som receptionist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0