23e september 2011

2011-09-23 @ 11:22:30 Allmänt
Godmorgon! Kom precis in från morgonrundan med hunden & sitter här nu med en kopp kaffe faktiskt.. Har lite perioder till & från då jag dricker det..

Vaknade av att min chef ringde & jag fattade direkt vad det var han ville.. Skulle bara se hur många timmar det gällde först, hehe. Så nu blir det jobb 2-6 eller 7. Hade tänkt att sitta hemma idag & läsa ett kapitel i min marknadsföringsbok men nää.. Nu har jag fan tackat nej till jobb så mycket så det känns som att jag faktiskt vill lägga skolan åt sidan för en helg & bara jobba

Aja, ska bara dricka upp min kaffe sen ska jag skynda mig in i duschen! Hörs sen..


Kommentarer
Amanda
2011-09-23 @ 11:59:55

Gillar din blogg, skön avslappnad skriv stil! :)Fortsätt med det du gör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0