25e september 2011

2011-09-25 @ 12:01:58 Allmänt
Iiih snart är det oktober! Hoppas det går fort för nu vill jag veerkligen vara i min älsklings armar!

Annars..? Godmorgon! Jobbade från 12-22 igår så var helt knäckt när jag kom hem, inte orkade jag sitta & blogga då hehe.. Idag börjar jag lite senare, 13,30. Stänger också men det är bara gött att stänga enligt min mening

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om faktiskt, ville mest bara säga hej  Skriver igen när jag har lite mer på hjärtat hehe..


Kommentarer
Cicci
2011-09-26 @ 00:44:52

svar; har ingen aning faktiskt. hittade bilden på en tumblr och tyckte tjejerna var söta bara. kommer du på vilka det är så får du gärna berätta det för mig :)

Madeleine
2011-09-27 @ 10:34:26

Sv: Nej det gör inget, jag tycker bara att det är roligt.



Problemet med duschen är att det är som en plastmatta i hela rummet och sen i alla skarvar så är det ett sillikon som täpper till att vatten ska komma in undermattan men under sillikonet har det varit luft när det gjordes och smuts och när tiden går så ser det ut som att det är mögel fast det är inte det. Det har vi tjataj om och dom har varit här och kollat men det är inget som dom kommer att ändra för då måste dom renovera hela badrummet. Vi har målat om själva i alla rum utom köket men det ser fortfarande hemskt ut. Väggarna är riktigt ruggliga. Som om barn har haft geggakrig och sen har man låtit det stelna.



Det är inte lätt ^^ Ibland längtar man extra mycket tills man köper hus :)



Sovrummet är jättelitet och sovrummet förstort så det hade inte gått att ändra. Men sen är det så. Man ser alltid brister på det man har men när mina vänner kommer så tycker dom att det är fint

Sand mellan tårna
2011-10-01 @ 18:53:49

Hej! Hittade hit genom din länk på merhaba.se och blev lite nyfiken. När åker du till älsklingen? Ska du vara där länge? Får läsa lite mer i din blogg:) Trevlig kväll!

© sarastille
2011-10-02 @ 10:32:01

På min blogg har jag gjort ett inlägg med mina 7 bloggfavoriter. Har du någon favoritblogg, vilken? Lämna en kommentar här och ge mig lite bloggtips! :D



http://sstille.blogg.se/2011/october/mina-7-blogg-favoriter-klicka-pa-bilderna-f.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0