6e september 2011

2011-09-06 @ 21:40:53 Allmänt
Ouuuff har haft fullt upp så har inte kunnat blogga.. Hade min födelsedagsfest i helgen iaf & tycker dock att det kunde ha blivit bättre om vissa personer hade gått mer in för det. Respektlöst faktiskt med tanke på hur mycket jag brukar gå in för det när det gäller andra.. Men aja, efter några hade gått hem så drog jag & dom bästa ut. Hade SJUKT roligt! Synd att den klubben inte kör det eventet så mycket eftersom vi dansade konstant, inte en enda dålig låt kördes!

& sen efteråt nu i veckan har jag gått skola.. Eller ja, igår då. Haha tror hela tiden att det är onsdag idag :z Började dock må sämre & sämre för varje timme som gick igår & mot kvällen blev jag sjuk. Såklart jag ska bli det nu när jag har skola varje dag & dessutom är ensam hemma med hund :z Gick faktiskt inte till skolan idag, bestämde mig att det är bättre att samla krafter tills imorgon då jag måste gå eftersom vi ska ha seminarium.. Så ska gå imorgon & förhoppningsvis på torsdag också, sen kan jag se fredagslektionen hemma!

Aja, dags att fixa lite vanilj-te & kolla mer tv. Sen blir det sängen. Hoppas på ett nattsamtal inatt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0