9e september 2011

2011-09-09 @ 12:31:05 Allmänt
Godmorgon!

Ställde mobilen på klockan 10 men inte kommer jag ihåg att den ringde..? Antar väl att jag behövde sova ut. Är ju fortfarande lite sjuk så inte så konstigt kanske.

Idag blir en hemmadag fylld med plugg iaf! Har två & ½ föreläsningar att ta igen plus lite kapitel i böckerna. Eller ja, rätt så mycket kapitel egentligen men tyvärr så är jag inte en sån som bara kan plöja igenom dom & sen förstå allting. Jag förstår på föreläsningarna istället.

ÅH & nyss fick jag reda på att det finns en turkiska kurs på distans på Uppsala uni. :z KUL!! Jag sökte ju som en dåre i våras för att hitta olika alternativ, men inte såg jag den :z Samma sak som att jag precis upptäckte programmet jag går på nu, trots att jag har letat efter ett sånt i två år..? Aja, bra med ett till alternativ ifall nuvarande studierna skiter sig

Dags att sätta igång med pluggandet nu iaf.. :z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0