Cleaning day

2011-09-10 @ 23:07:40 Allmänt
Jahaa.. Så har lördagen gått. Gick inte ut ikväll som ni kanske förstår eftersom jag skriver detta nu hehe.. Lika bra det. Kör nästa helg istället!

Har städat idag faktiskt. Hade så sinnes mycket disk & nu när man är desperate housewive all alone så får man ju ta tag i saker & ting. Plockat i hela lägenheten. Nu är bara vardagsrummet sådär men jaja.. Lite skit får det allt vara. Sakerna som står här kan jag faktiskt inte ta bort.

Jobb imorgon 9,30-16. Öppnar köket (dör om dom tar fram mig i kassan!). Hoppas på inte allt för mycket folk imorgon. Fast jag som inte har jobbat på ett tag lär väl tycka att det är mycket ändå, haha! Undrar vem som kommer stå med mig där bak bara. Sånt kan avgöra humöret för hela dagen liksom.

Vad händer nu då? Tänkte egentligen kolla på en film jag har hållt på att ladda ner ett bra tag men eftersom den segar så sinnes mycket så lär det inte hända ikväll. Ska nog bädda ner mig snart ändå & får väl kolla någon serie istället. Som vanligt, serie-junkie nr 1

Aja, GODNATT

I wish att det var såhär fint här nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0