Fredaaag

2011-09-09 @ 21:23:05 Allmänt
Idag gick pluggandet riktigt bra! Förstod allt i föreläsningarna så det känns underbart!

Medans jag pluggade förut så fick jag ett telefonsamtal från jobbet & dom ville att jag skulle jobba imorgon. Dock inte här utan på våran syster restaurang i Ale - NEJ TACK!! (Dom som vet om Ale fattar vad jag menar) Sa att jag har asmycket att plugga & att jag inte kan lämna min hund ensam så länge för jag är själv hemma. Då tänkte vi att jag kan ta någons plats i angered istället så den personen kan åka till Ale. Men det behövdes inte heller för C ställde upp (som hon typ alltid gör) & hon åker dit istället, så det är gött. Är ju faktiskt inte helt frisk så det räcker att jag jobbar på söndag istället.

Just nu händer inte mycket, kollade precis på Idol & nu ska jag väl kanske läsa något kapitel eller ta det lugnt med något skoj framför datorn. Får seee..

Pratade även med älsklingen förut. Han överraskade mig & loggade in på msn från mobilen. Tydligen kom hans snälla commander (kommer inte ihåg det svenska ordet haha) förbi & gav honom hans mobil när han egentligen inte ska ha den förens på lördag/söndag. SNÄLL eller vad? Jag har redan sagt att hans team måste ge honom något för han är tydligen sådär übersnäll mot alla killarna! Dom har redan fått ha sina mobiler x antal gånger fast dom egentligen inte alls får ha det under första månaden, senare beror det på vart dom får sina stationer typ..

Ajaa.. Ska kolla vilken tid mammi kommer hem på söndag & sen ska jag ta itu med mina planer


Kommentarer
S A N D R A
2011-09-09 @ 22:06:57

sv: hahah ja det är en lök!! tack så mycket :D

my beauty secrets
2011-09-10 @ 10:52:51

Du har faktiskt helt rätt tjejen och jag visste att jag skulle på iallafall en liknanade kommentar när jag skrev inlägget :) Jag tycker inte hellr att en vinterjacka ska vara lika kort som en skinnjacka man har på hösten, även fast den är fodrad. Så jag håller med dig fullt ut ! :)



Jätte fin header du hade !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0